Így tornázunk mi - Karizmok erősítése

Kedves SportosMami! 

 

Indul a videósorozat! 

 

Hogyan tornázhatsz a gyerekkel? Mostantól minden szerdán mutatok neked pár gyakorlatot, amivel meg tudod mozgatni magad és a babádat is. 

 

 

Biztos benned is felmerült már, hogy jó lenne valamit mozogni, de nem szívesen hagyod otthon a gyerkőcöt, vagy esetleg nincs olyan csoportos óra a közeledben, ahova a babát is vihetnéd magaddal. 

Ezért gondoltam, hogy elindítom ezt a sorozatot.

 

 

 

Nagyon fontos!! 

 

1) Mielőtt elkezded a gyakorlatokat melegíts be!

2) Szülést követő 6 hétben pihenj és ne mozogj! Azután is csak akkor, ha az orvos engedélyt adott rá.

3) Csak akkor végezd el a gyakorlatot, ha közben nem érzel fájdalmat, azaz nem görcsöl be a karod vagy a vállad! 

4) A gyakorlatsorozat végén végezz nyújtó gyakorlatokat. 

5) Ha túl nehéznek érzed már a babát, kézisúllyal, vagy ásványvizes palackkal is helyettesítheted! 

 

A várva várt videó:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Vuh9rlvZqJ4&feature=youtu.be

 

 

 

Jó edzést kívánok! :-)

 

Végzettségeim:
KJF Idegenforgalom és szálloda szak
Fitness Company: aerobik sportedző
végzettséget igazoló dokumentumok
Rendelkezem:
OKJ-s vizsgával (aerobik sportedző)
Szakmai felelősségbiztosítással
Pilates oktatói végzettséggel