Hogyan úszd meg az ünnepet plusz kilók nélkül?

Kedves SportosMami! 

 

Eljött a dallamos December és már előre látod magad Január 1-én, amikor alig tudod begombolni a farmered? Mindennek ellen tudsz állni csak a kisértésnek nem? Akkor olvasd tovább a cikket! 

Azok a finom mézeskalácsok, a bejgli, a....... Nem is folytatom, mert mindjárt nekiállok enni valami csokimikulást, amit a Petrának és a fiúknak hozott a Miki.... :-) 

Mert én is olyan vagyok, aki mindennek ellen tud állni, csak a kisértésnek nem. És semmi jónak nem vagyok az elrontója. Tudod miért? Mert nem attól hízunk, amit Karácsony és Szilveszter között megeszünk, hanem amit Szilveszter és Karácsony között. :-)

(Olyan régen vártam, hogy leírhassam ezt a mondatot). :-)

 

Most nem arra foglak buzdítani, hogy ne egyél meg semmi édeset, csak és kizárólag csirkét egyél rizzsel, mert attól leszel über vékony.

A karácsony az együttlétről szól. Amikor az ünnepi asztalt körbeüljük, akár otthon, akár a rokonoknál, az, aki készítette szeretettel főzött neked, lehet, hogy nem a legdiétásabbat, de szeretettel.  

De akkor hogy ússzam meg plusz kilók nélkül? 

Semmi ördöngős nincs abban, amit most titok gyanánt megosztok veled. :-) 

1) Ne egyél meg többet, mint amekkora a gyomrod mérete. Lehet, hogy a szemed még kívánja azt az utolsó 3 szelet bejglit, de gyomrod már tele van. A gyomor már tele van, de kell kb 10 perc, mire az agyad is rájön, hogy nem kell többet enned. Így, ha úgy érzed, hogy eleget ettél, de talán még férne beléd, várj egy 10 percet, és ha még akkor is éhesnek érzed magad, igyál meg egy pohár vizet és telitve is van a gyomrod. 

2) Sportolj! Együtt a család, nem kell rohanni sehova. Ebéd után egy kis szusszanás, majd egy kiadós séta mindenkinek jót tesz. HA kapacitásod és kedved is van, nyisd meg az internetes videómegosztót és válassz egyet a sport videóim küzül. :-) Válogathatsz kedvedre, pilates, tánc és erősítő vonalon is! :-) Mindegy, hogy babát vársz, vagy már gyerekes anyuka vagy, találsz magadnak megfelelő mozgássort. Babával, Apával is együtt tudsz mozogni. Tudod: " Egy kicsi mozgás MINDENKINEK kell! :-) "

3) Érezd jól magad! Lazíts! Most ne stresszelj a kilók miatt. Legyetek együtt a szeretteiddel, élvezzétek egymás társaságát! Január 1-től újra fel lehet venni a boxkesztyűt, lehet méricskélni a grammokat, ha szeretnéd, de sosem a kilók számítanak! 

Érezd jól magad a bőrödben, tegyél meg mindent, hogy karban tartsd a tested, és ha van 2-3 kiló felesleg, az majdcsak eltűnik. Ha meg nem, akkor mi van? Élő nő vagy, nem egy agyon retusált címlaplány! 

Jó ünnepi készülődés kívánok! :-) 

 

Éva

 

 Ha tetszett a bejegyzés, kérlek,oszd meg a barátaiddal is! :-)

 

Végzettségeim:
KJF Idegenforgalom és szálloda szak
Fitness Company: aerobik sportedző
végzettséget igazoló dokumentumok
Rendelkezem:
OKJ-s vizsgával (aerobik sportedző)
Szakmai felelősségbiztosítással
Pilates oktatói végzettséggel