Babával a szabadba - avagy hogyan edz babakocsival

Kedves SportosMami! 

 

Babával mozogni nem mindig lehet. Mint mindenkinek neki is lehet rossz, vagy rosszabb napja. 

 

De aludni, mindig alszanak! ;-) 

Ha már kint sétáltatod, hogy (végre) aludjon az imádott "büdöskölök", akkor beiktathatsz néhány erősítő gyakorlatot. 

Amikor a Babó pici volt, a séta volt az egyetlen kapcsolatom a külvilággal. Feltöltött, energetizált és azóta is szívesen sétálunk a szabadban. Nagyon jókat tud aludni a friss levegőn. 

 

A séta maga kardió jellegű mozgás, azaz felpörgeti és dolgoztatja a szív- és érrendszeredet. Ahhoz, hogy ráerősíts a kardió jellegre, lehet váltogatni a séta intenzitását. Kitalálhatsz magadnak egy mini edzésprogramot. Azaz, mondjuk 1 perc gyors séta, 1 perc lassú séta, 1 perc pedig "mindent beleadok, de még nem futok" séta. Ezt tudod váltogatni mondjuk 3 körben, majd 5 perc pihi. Ha van kedved, kezdheted előlről, de ha kezdő vagy, akkor elég csak egy kört csinálni, és holnap már két kört és szépen fokozatosan emelni az "adagot". :-) 

Ha már esetleg haladó vagy, vagy szeretnéd egy kicsit kihívás elé állítani magad, akkor csináld végig a következő erősítő gyakorlatokat:

https://www.facebook.com/sportosmami/videos/890899247652431/

Ezekkel erősítheted a tartóizmaidat (has- illetve hát izmai), a nagy-, kis-, és középső farizmodat, belső combodat, comb feszítő és hajlító izmaidat. Tiszta haszon, igaz?  ;-)

Ha kezdő szinten vagy, ismét csak egy körrel kezdj, ha már haladó szinten vagy akkor lehet 2-3 kör is. Légyeg a fokozatosság és az, hogy jól essen. :-)

Nem kell hozzá semmi más, csak te, és egy pici elhatározás! 

Kellemes délutánt és jó mozgást kívánok! 

 

Végzettségeim:
KJF Idegenforgalom és szálloda szak
Fitness Company: aerobik sportedző
végzettséget igazoló dokumentumok
Rendelkezem:
OKJ-s vizsgával (aerobik sportedző)
Szakmai felelősségbiztosítással
Pilates oktatói végzettséggel