A kismama, akinek kockás a hasa a várandósság 36. hetében - meríts erőt belőle

Kedves SportosMami! 

 

Ez a kismama felrobbantotta az internetet. A várandósság 36. hetében is kockás hassal és elképesztően izmos karokkal pózol.  

Mindenkinek meg van róla a véleménye. 

De még mielőtt rögtönítélő bíróságot játszol, olvasd el a cikkem, és higgy nekem, erőt tudsz belőle meríteni

Nekem is megvan a véleményem. :-)  Az ő kisfia, merthogy kisfia lesz az egyébként ausztrál HIIT edzőnek, aki a saját fitness stúdióját vezeti, már most 2 héttel tovább bírta mint az én kislányom a pocakomban. :-)

A hölgy is ugyanazt vallja, mint én. Ha neki jól esik a mozgás, miért ne folytatná? Ami jó az anyukának, az jó a benne fejlődő kis életnek is. Állítom, hogy sokkal rosszabb lett volna a helyzet, ha abbahagyja a mozgást, amikor megtudta, hogy terhes lett. Mert ha a teste hozzászokott a rendszeres testmozgáshoz, terheléshez, és az egyik pillanatról a másikra abba marad, az igenis megterhelő a szervezetnek. Az anyagcseréje, a tüdeje és a szíve és minden izma is a felpörgött ritmushoz szokott.

Egyetlen kismama sem ellensége a saját gyerekének. Biztos vagyok benne, hogy neki is voltak rosszabb napjai, őt is kerülgette a hányinger az elején, ő is volt, hogy fáradt volt, és érezte, hogy most pihennie kell. 

Ha hallgatsz a tested jelzéseire, odafigyelsz, hogy épp mi is esik jól és mi az ami nem, akkor folytathatod a rendszeres testmozgást. 

 

Nekem ő egy példakép. Persze egy szélsőséges példakép. Nyilván nem kell, hogy a 36. héten is kockás hassal pózolj az Insagram oldaladon, de rengeteg erőt meríthetsz belőle.

  • Ő igenis felül tud kerekedni a kifogásain.
  • Nem takarózik azzal, hogy ő most kismama.
  • Megy, csinálja!
  • Ismeri és tiszteli a testét.
  • Tudja, hogy hol van a teljesítőképessége és teherbírása határa. 
  • Büszke és elégedett.

Ha a várandósság előtt semmit se mozogtál, ne akkor kezdd el, amikor a két csík megjelent. Várd meg a személyes találkozásotokat, regenerálódj és utána fogj neki a rendszeres testmozgásnak.

Ha viszont a két csík előtt is aktív voltál, és a dokid is rábólintott a folytatásra, akkor maradj aktív. 

 

Vallom és hiszem, hogy egy edzett, rendszeresen karban tartott testtel, sokkal könnyebb a várandósság, és a szülés a is, a regenerációról nem is beszélve. 

Így érdemes a baba tervezése előtt egy évvel elkezdeni a rendszeres testmosgást.

 

 

 

 

 

Ez a kép róla készült a szülés előtt 3 nappal, a 34. héten. Az én hasam sem volt sokkal nagyobb. ;-)

 

Neked van véleményed Chontelről? Tetszik? Miért? Nem tetszik? Miért? Oszd meg velünk! 

 

Ha tetszett a bejegyzés, kérel, oszd meg barátaiddal is! 

 

További szép napot kívánok! 

 

Éva 

 

Chontelről képek forrása: https://www.instagram.com/chontelduncan/

 

Végzettségeim:
KJF Idegenforgalom és szálloda szak
Fitness Company: aerobik sportedző
végzettséget igazoló dokumentumok
Rendelkezem:
OKJ-s vizsgával (aerobik sportedző)
Szakmai felelősségbiztosítással
Pilates oktatói végzettséggel